Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No dobře, ale co tedy vlastně chcete vy osobně ?8-o

1 1
možnosti

já osobně chci hlavně mír bez přívlastků.Válek již bylo dost. Lidé jsou všichni stejní,mají stejná práva i povinnosti. Žádný národ nemá žádná provilegia na území kde žije. Hranice jsou nesmysl a ploty ještě větší. Víra v cokoliv musí být tolerována a náboženství nesmí utlačovat kohokoliv. Víra a náboženství jsou dva rozdílné pojmy.

Chtěl bych, aby lidí nekradli a neutlačovali druhé. Terorismus je nemoc společnosti,která se neumí sama řídit. Zrušil bych systém politických stran ,který již překonal sám sebe.Zavedl bych minimální zaručený nepodmíněný příjem.Určitému procentu lidí nevyhovuje námezdní práce pro zajištění své existence. Ti nemusí pracovat a budou dostávat státní přízpěvek pro zajištění života. Práci vykonají stroje,nové technologie a umělá inteligence.

0 0
možnosti

Já tuším kdo, ale kdybych to napsal, tak mě smáznou.

2 0
možnosti

Řekl bych, že na slovním spojení "autor článku" nic vulgárního není. :-)

3 0
možnosti

Už jsem to tu psal ,ale když na mne někdo namíří nabitou zbraň, a bude mne donekonečna ujišťovat že vystřelí, můžu to ještě rozdýchat, ale když mi už kulky lítají kolem hlavy (viz Japonsko), tak to pro mne znamená jediné - musím útočníka za každou cenu pacifikovat. Toť jasná logika a ponaučení,, které člověk získal za tisíce let a které mu umožnily přežití.Vím, že logika a politika si na ruku moc nejdou, chápu že současný stav vyhovuje hlavně ČLR a Rusku, vím že nebezpečí pro Soul je ohromné, ale pokud to severokorejské čuně bude dále přímo ohrožovat nevinné lidi, tak to jednou stejně praskne. A podle mne čím dříve, tím lépe.

A nechoďte na mě s mírumilovným Putinem, odkud má Kim ty tisíce tanků, děl, letadel , raket? Minimálně z devadesáti procent z Ruska. Navíc Rusko je stoprocentní dodavatel ropy a pohonných látek do KLDR, takže velmi silné páky na Kima má, ale proč by je používal, že? Protiamerické korejské prasátko je pro rusa pravým požehnáním...

6 2
možnosti

Petr Ševčík. Jděte se léčit,bude hůř !

0 0
možnosti
Foto

J45a42k66u58b 74R88o55t82h

1. 9. 2017 10:11

Tý jo! To je vážné. Pane kolego, upřímně vám nabízím pomocnou ruku, vidím, že jste na tom skutečně špatně. 8-o

6 1
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........