Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Až místo másla zdraží dvojnásobně benzín s naftou to teprve začnou masové protesty. A pokrytecky se přidají i ti dnešní eurohujeři, kteří zdražení másla nepovažují za problém.

0 3
možnosti
LW

Co má společného to "eurohujerství" s cenou másla?

2 1
možnosti
MS

S cenou nic,se zlehčováním hodně.

1 0
možnosti
Foto

Cenu másla a pohoných hmot určuje trh. Nikdo jiný. Pokud budou lidi kupovat dnes máslo po čtyřech kusech a více, jak jsem viděl dnes v Globusu, tak cena dlouho nepůjde dolu. Lidi opět podlehli reklamního triku hrozící, že máslo bude ještě dražší.

4 0
možnosti
LW

Přesně tak. Cenu másla určuje trh a tam lidská hysterie podstatně zvedá poptávku.

4 0
možnosti
MS

Aha takže to EU opatření na neprodukci mléka je vlastně jen výmysl. To by mě zajímalo jaký důvod teda ti ouřadové měli k vydání takového opatření,pokud je poptávka po mléčných výrobcích velká.

0 0
možnosti
Foto

Ouřadové žádné opatření nevydávají. Trh si sám s touto skutečností vyrovná. Je to ouplně jednoduché. Zemdělci přišli i když pozdě, že spotřeba másla stoupá, tak se budou snažit na tuto skutečnost, co nejrychleji reagovat. Teď vidí, že lidé kupují máslo i za tuto cenu, tak proč zlevňoval. Zlevní, až nákup másla poleví.

1 0
možnosti
MS

To mi budete muset vysvětlit.

https://www.szif.cz/cs/mp-snizeni-produkce-mleka

Z této stránky vyplývá,že ouřadové nějaké opatření v roce 2016 vydali a teď mi zase píšete,že žádné nevydali,tak jsem trochu zmaten.

Samozřejmě že jde o vyčůranost, já to přece nerozporuju. Jen píšu, že pokud nepůjde o cenu paliv tak to lidi moc zajímat nebude. Chápu, že myslí obchodnicky, ale tohle je spíš nápad řetězců, než zemědělců. Asi bude veřejným tajemstvím za kolik od zemědělců nakupují a kolik je marže řetězců.

0 0
možnosti
VV

Nejak jste zaspal pane Svobodo. To uz davno neplati.

1 0
možnosti
MS

Výborný myšlenkový pochod pane Vokoun. Co přesně už neplatí asi už nevypotíte, že? Myslíte ta neprodukce z roku 2016? No jo no asi nějakým kouzelným proutkem se trh narovná hned v roce 2017. Zemědělci chudinkám kravičkám zamávají EU papírem, že neprodukce už neplatí a můžou si povolit uzel ze štruků.

1 1
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........