Diskuse

Když máte v očích slzy.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Pane autore,ale nic není ovlivněno nějakou kampaní, ale osobní zkušeností.

Pokud budu mluvit za sebe a své zkušenosti s Romy, tak za komunistů NEEXISTOVALO aby někdo z nich nepracoval, buď pracoval nebo seděl.Bydlím v blízkosti většího města( 5 km) kam jsem za komunisů dojížděl do práce.Neexistoval tam vybydlený dům, neexistovalo tam kradení kanálů, neztrácelo se železo.

Po revoluci některé domy byly prodány v privatizaci a nyní jsou vybydlené těmito barevnými občany ( je tady místní televize, která ukazovala tyto domy jak vypadaly v devadesátém roce a jak vypadají nyní ...2016).Zrovna tak se stalo několika lidem, že v nočních hodinách spadli s autem do odkrytých kanálů.Kdopak si myslíte, že to udělal?

Zrovna tak mohu hovořit o vlastní zkušenosti kolik jsem měl jako dělník na tři směny svobody za komunistů a co jsem si jako dělník mohl koupi ( co bylo lacinější oproti dnešku) a kolik svobody mám dnes jako dělník na tři směny..mám se daleko hůře.

Takže mně je ÚPLNĚ co kdo píše za články, používám svůj rozum.

4 3
možnosti
VR

...kterého se vám, jak je vidět, velmi nedostává...

1 5
možnosti