Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych začal definicí demokracie. Všichni jí máme plné huby a nikdo nedokáže definovat, co vlastně všichni chceme a zač bojujeme. A právě bojovníci si berou demokracii za vysvětlení či ospravedlnění některých nedemokratických kroků. Politici, kteří chtějí zlepšit život lidí jsou nazýváni populisty. Tak komu tedy politici slouží? Lidem? Sobě? Straně, kterou si založili? A do toho Vaše soutěživost...

K islámu. Jsem nevěřící pes a proto si mohu dovolit srovnání. Islám se prosazuje lehce a rychle. Je to tím, že jeho víra je podmíněna násilím, strachem, sliby a nerovností mezi lidmi. Trochu to připomíná křižácké výpravy a s nimi spojené šíření křesťanství.

Soutěživost je v našich myslích podmíněna získáním vlivu. To se pak soutěží! A soutěživost jako součást demokracie a kapitalismu? Víme už asi všichni, že socializmus je na nic. Kapitalizmus, kde se strachem očekáváme pravidelné krize, je na nic. Všichni platíme nejen obchodní válku USA a Číny. Trumf jako je Huawei je vytažený z rukávu a u normálně myslících lidí je to blbost. Nemůžete mi namluvit, že nemáme takové odborníky aby si problémy v SW nedokázali uhlídat a vyžádat patřičné úpravy. Přece ten velkohubák z Ameriky nemůže zničit a změnit hodnoty, kterých si vážíme a které požadujeme! Je to především lidskost a férové postupy.

Aby nám Amerika diktovala s kým obchodovat a s kým ne? To už jsme tady zažili z opačné strany. Tohle chceme? Tohle je ta soutěž?

Tak zatím...

0 0
možnosti
BD

Milý pane Matušáku.

Žijete bohužel na jiné planetě a nechápete vývoj. Veškeré problémy vznikají z jednoduchého důvodu.Jedna era vývoje konči a jiná začíná. Co bylo, patří do minulosti a ještě pořád nechápeme,co vlastně přichází. Začíná doby informací a umělé inteligence. A ta nám dokáže,že děláme velké chyby. Na chybáích druhých je založena demokracie i kapitalismus. Žádný socilalismus nikdy nebyl.Byla to jen fáze kapitalistického vývoje. A nová doba přináší nové ideály. Nejde o žádný marxismus. To jsou jen pitomosti,aby byl dočasně vhodný nepřítel..

0 0
možnosti
Foto

Vážený pane Dvořáku,

jsem Vám vděčný, že jste mi to vysvětlil. No ne až tak. Pojmy jako jsou socializmus a kapitalizmus jsou mi zcela lhostejné. Tak jako když mne někdo na ulici oloupí o peníze, tak mne jeho světonázor vůbec, ale vůbec, nezajímá. Chyby děláme všichni. Opakuji, demokracie je pojem, jehož obsah a význam je neznámý! Všichni jsou její strážci a nikdo neví co střeží! Svoboda člověka je na tom podobně. Omlácená definice toho, že moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda jiného člověka, je nesmysl. Přeji Vám aby Vám naivní názory vydržely ale ne dlouho. Nevím, jestli jste měl možnost poznat lidi, kteří věří Islámu? Pak, předpokládám, se Váš názor rychle změní. Pokud nezmění tak Pánbůh s Vámi (v rámci mého ateizmu). :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........