Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jasně temné síly...třeba já jsem poslal pro Milion chvíle pár stovek a takových je náš víc, vše je možno snadno a rychle najít na jejich stránkách, ovšem vy budete raději hloupě lhát, obviňovat a žvanit.Jako ten Váš Andy...

9 7
možnosti
BD

Pár stovek k ničemu nepomůže. To nejsou odpustky jako za středověku. Nemám rád lhaní a sám účelově nelžu. Nikoho neobviňuji. Jde o to,že je to vše podivné.

4 5
možnosti
Foto

J41o47s53e76f 33B20á38r78t66a

13. 6. 2019 14:04

Je třeba zabít Sekala. A ten závěr byl fakt poučný.

6 0
možnosti
Foto

A kterých 29 dní od čeho máte na mysli? Tolik dní trvalo udělat český překlad, nebo tolik dní trvalo v Bruselu sepsat celý audit od bodu nula?

9 1
možnosti
BD

V auditu je termín od 8.ledna do 15 února. A to je 29 pracovních dní. Určitě nikdo něděl přesčas ao sobotách a nedělích. V textu je napsáno,že byl takto proveden audit - komplet.

Nejsem obdivovatel Babiše - ale i politické chyby se dělají z nějakého účelu. To není blbost lidská.

4 4
možnosti
PK

Taky se v tom trochu vyznám i na mezinárodní úrovni, ale asi k tomu nedaly pokyn tajné složky USA , nýbrž asi sám šéf Trump, bo nemohl překousnout ten outfit Moniky a větší majetek Andrejka. Tož je to pašák;-D

7 0
možnosti
BD

Já bych si z Trumpa srandu nedělal. Ten má jasné úkoly a řeší je zatím úspěšně. Ze stejných důvodů tam zatím nebyl Zeman.

2 2
možnosti
RS

R12u48d57a 88S49l16a64v97í92k

13. 6. 2019 13:24

Ne všude ve světě všechno trvá dva roky, jako v ČR.

12 1
možnosti
MT

Četl jsem to radši třikrát, ale nejsem si jistý že to chápu správně: jste si jistý že se jedná o protibabišovské spiknutí, aniž byste se zajímal o její OBSAH?

12 2
možnosti
BD

Je mi naprosto jedno,zda to je nějaké spiknutí a kdo to vymyslel. Ale není to jen úřednický šlendrián. Takoivé chyby nikdo v Bruselu nedělá.

2 4
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........