Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, tak nějak, matematika je mnohem opravdu mnohem dokonalejší než všichni bohové dohromady včetně toho boha s velkým "B". Podle mého názoru, srovnávat dokonalost matematiky s bohy je jen pokus o teisty o jakési ospravedlnění své víry a ospravedlnění svého nepochopení pojmů teista a ateista. ;-(

0 0
možnosti

Vážený pane Mizero. Buh je dnes více filosofický pojem na nějaké náboženství. Matematika nemůže být dokonalejší,protože nemáme prostředky,jak to ověřit.Ateismus prakticky není možný. Podstata lidského myšlení to vylučuje.

Váš názor chápat nemohu a nechci Vás nijak kritizovat. Buď to pochopíte a nebo ne. To je výlučně Váš osobní problém.V

0 0
možnosti

Asi chybí pořádné vysvětlení k čemu ta pokročilejší matematika jako derivace, matice, diskriminant je. Protože to vypadá, že to jen k tomu abych udělal zkoušku.

0 0
možnosti

Měl jsem na vejšce rád matematiku a některé podobory, jako statistiku atd. a tak kdybych se znovu narodil přál bych si k maturitě právě jí a pak alespoň dva jazyky...:-)

0 0
možnosti
Foto

" Ateismus je jen nevzdělanost omezená politicky,sociologicky a filosoficky."

I já chápu vaše nadšení pro matematiku a zaujetí možnostmi, které nabízí a určitě vám to přeji a nebudu vám vaše zásady vyvracet.

Ovšem vaše tvrzení o ateismu naopak vyjadřuje vaší nízkou míru tolerance a určitý jezuitský až inkvizitorský přístup.

Nechte si svou víru v boha a mně nechte můj ateismus, pak není problém komunikovat.

1 0
možnosti

Ateismus je podivný způsob,jak věřit v něco ,co vlastně stejně nelze dokázat. Každý normální člověk přizná,že jsou věci,které řešit nelze jinak, než vírou. A mnoho věcí se velmi zjednoduší.

Katolíci napáchali hodně škod svým přístupem- ke vzdělanosti. Ale víra v Boha není katolicismus.Právě ta matematika je vysoko nad ostatními obory.

Určitě nejsem inkvizitor ani Jezuita. Navíc nemám důvod studovat,proč mají Jezuité tak špatnou pověst v Českých zemích.

0 1
možnosti

Jsem z Vás trochu na rozpacích. Vaše nadšení z matematiky docela chápu, protože jsem na tom s ní (matematikou) dost podobně. Mám ji odjakživa rád a fascinuje mne. Sice jsem ji speciálně nestudoval (mám "jen" SPŠ strojní a VŠ strojní) a matematiku jsem si "studoval" sám pro sebe už na ZŠ (respektive tehdy ZDŠ) bez ohledu na osnovy... A teď tá druhá část - tady se už asi názorově neshodneme - jako ateista žádného boha nikde nevidím, nota bene v matematice. Ale nevadí. Mi tedy Vaše "božské" nadšení nevadí, a Vy mi mou "božskou" nedostatečnost snad taky nevyčtete. Podstatné je, že máme rádi to samé. A opravdu by asi neškodilo, kdyby více lidí získalo k matematice vztah. Na druhé straně - i bez ohledu na matematiku - bylo by super, kdyby většina lidí měla k tomu, co dělá, stejný vztah a stejné nadšení, jako Vy (i já) vůči matematice. Bylo by na světě lépe.

2 0
možnosti

Zcela určitě nemám výhrady k Vašim postojům. Ale čím více si studuji tyto věci,tím více chápu,že to je něco nad vším. Dnes je chyba v způsobu výuky,kdy se vyžadují znalosti,které nikdy nikdo běžně nevyužije. Já se například nikdy nenaučil rychle pracovat s logaritmickým pravítkem, i když se mi líbilo.Jako strojař jste to jistě ovládal.

Vyhodit někoho od maturity,že nezná permutace,maticový počet či integrály není správný postoj společnosti.

A ještě maličkost. Jak chete někde vidět Boha,když ho nemáte v podvědomí ? A Bůh nemůže být vidět,neb je v nás !

0 0
možnosti

M85i53l18a49n 66K46e80s51l

6. 10. 2019 21:12

Jak to tak vypadá tak budeme montovnou na věky.Co budou dělat všichni ti právníci,politologové a ostatní,kteří si na matiku netroufají?Maturoval jsem před cca 65 lety.Povinně se maturovalo z češtiny,ruštiny a z matematiky.U písemek příklady zadával a potom i zkoušel profesor,který nás měl osm let.Perfektně znal své papenheimské.Věděl,kdo je z matematiky "blbej" od přírody a kdo je lajdák,osoba matematiky se štítící.Ti přírodní neználci vyfasovali u maturity dobráka i když prófa musel obě oči zavřít.Maturitu udělali a někteří z nich byli potom dobří lékaři,ten dobrák na vysvědčení jim v kariéře vůbec nevadil.Maturitu z matematiky bych nerušil.Snížil bych nároky na vědomosti.Tyto bych pozvolna zvyšoval.Matematikou se v podstatě živím.Mnoho z toho,co jsme se učili na gymplu jsem nikdy nepoužil.Využil jsem však jakýsi způsob "matematického" myšlení.

5 0
možnosti

Nevšiml jste si,že jiřž začíná další průmyslová revoluce 4.0 ? Montovny budou,jen tam nebudou lidé. Dokonalý stroj není nutno zničit,jde jen pochopit další fázi vývoje společnosti.V oblasti vzdělání musí skončit kupčení s nějakými akademickými tituly,které nemají již žádný smysl. Proto ani maturita nemá smysl. Není to ukončení nějaké fáze ve vzdělávacím procesu. Vzdělávat se musí lidé až do smrti. Kdo si myslí něco jiného,tak nechápe dnešní vývoj.

0 0
možnosti

Matematika je ta poslední věda, do které by se dal napasovat nějaký bůh.

1 0
možnosti

Pythagora na Vás, on by Vám to vysvětlil :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........