Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

"Bylo v plánu vybudování jakýchsi lázní na jihu Čech,kde by se léčilo tradičními čínskými metodami. V Hradci králové měl být jakýsi ústav,kde by se školili naši lidé v těchto odbornostech. A jak to skončilo? Krachem a likvidací pomocí tlaku těch starovzdělanců,kterým se to nelíbilo,protože to narušovalo dosavadní lékařský systém. ... To,že tyto alternativní metody jsou používány pro léčení miliard lidí na celém světě nikoho moc nezajímá!" - zajímal jste se někdy o tradiční čínskou nebo o alternativní medicínu? Pak byste měl vědět, že je to směska racionálních i fantasmagorických receptů, které čekají na ověření, zda mohou lidi léčit nebo ne. To, že se nějakou metodou lidi léčí, v alternativní medicíně bohužel neznamená, že se také vyléčí. Což je dosti podstatná věc. A právě čínská medicína je pochybnými recepty neskutečně zaneřáděná. Což byl důvod, proč skončily plány na vybudování ústavu na jihu Čech i alternativní medicína v Hradci Králové.

PS: chtěl byste se sám léčit přikládáním kuřecích pařátků nebo lékem z provazu oběšence a netopýřího trusu? Já teda fakt neeee

0 0
možnosti
BD

V diskuzi je jasně vidět úroveň. Značně převyšují průměr. Gratuluji.A nikdo si ani nepustil video.

0 0
možnosti
Foto

Nikoliv, jsme civilizace, založená na snech. A když se tu a tam probudíme, jen zíráme, co se stalo, zatím co jsme spali.

0 0
možnosti
BD

Ve své podstatě s Vámi souhlasím. Já určitě nevidím jen racionální záležitosti. I sny jsou potřeba,protože přicházejí z podvědomí.

0 0
možnosti
PK

Nic ve zlém pane autore, ale disponujete vždy mnoha tématy a já mám problém si vybrat.....no jasně je to moje chyba ;-(

1 0
možnosti
BD

Vybrat si je možno.Přidávám i odkazy na NET. Ale poslechnout si hodinovou přednášku mnozí nevydrží.

0 0
možnosti
Foto

Lřích? Som Slovenka, ale toto mi znie divne...

1 0
možnosti
BD

Chtěl byste vybudovat ústav na léčení pomocí zaříkávání? Také byste to vydával za pokrok?

1 0
možnosti
BD

Vy máte takové informace ? Já mám jiné.

0 0
možnosti
Foto

minule to autor sváděl na intuici

1 0
možnosti
BD

Jesti nevidíte,že Čína je fenomém současnosti.tak není o čem diskutovat. Možná to tam dělají dobře či špatně, ale to je otázka pro jejich obyvatele a ne pro nás.

Mě se tamější vývoj nelíbí,ale jsem značně ovlivněn současnými zdejšími názory.

Objektivní zprávy nemám. Mám jen informace od Čechů a Slováků,kteří tam žijí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........