Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím, že by tu byl milion imigrantů k omlazení národa (běda, vymíráme! hlásala asi 20 let česká média), je tu prý podle posledních informací asi 200 000 Ukrajinců (včetně dětí všeho věku). U nás v městečku potkávám nové tváře, holky, kluky a ženy někdy v plodném věku, někdy už v přechodu. Včera v hospůdce asi 6 Ukrajinek v klimaktériu nebo těsně před...Ale samo je možné, že tu pár tisíc, nebo desítek tisíc těchto mladých lidí zůstane, usadí se, integrují, a budou mít rodiny.... A k tomu všeobecnému čekání na něco lepšího - do 35 let jsem se smířil s tím, že budu nějak přežívat v komunistickém režimu, který se snad bude postupně po gorbačovsky liberalizovat do snesitelna jako třeba v Jugoslávii, ač budou vládnout nadále id...ti. Pak jsem asi 10 let měl pocit, že bude líp. A konečně k stáru asi 15 posledních let mám pocit, že mně osobně líp nebude, a holt to nějak s těmi id...ty doklepu. ;-D

0 2
možnosti

Jo mimochodem, ty Ukrajinky tady zachraňují hospody, protože jinak nás tam bylo asi 5 Čechů. A co se týče obav z budoucnosti: teď média budou zase varovat, když už nebudeme vymírat, že umřeme žízní, suchem a spálením Zeměkoule. To si piš.

4 0
možnosti
Foto

Spousta z nás ano. Třeba v Ostravě jsou šťastní, že získali Vrbu. Já jsem chtěl čtvrtý titul v řadě, ale nevyšlo to. Nicméně druhé místo není žádná ostuda. Volit ale na podzim nepůjdu. Budu si totiž válet šunky na dovolené u moře ;-)

1 0
možnosti

V tom, co jste chtěl a chcete vy a co já, se zásadně lišíme! :-/

3 0
možnosti

I79v12o 30B64o24u76š51e

16. 5. 2022 10:28

O čem to, prosím, je?

7 0
možnosti
Foto

Nostradamus měl zase vidění;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 1023
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Vždy jsem pracoval mezi lidmi. Byl jsem pomocným dělníkem i ředitelem velkého podniku.Dnes již nepřipravuji projekty se sociální, komunální a ekologickou tematikou, protože bojovat s mafiánským aparátem nemá dnes bohužel žádnou cenu a rozhlížím se lehce kolem sebe ..........